Saturday 22 September 2012

Adira dan Produk SNE Marketing

Sekarang ni rata-rata orang bercakap tentang produk SNE Marketing. SNE?? Ape tu?? Alahhhh... yang ada jual Beutskin Essence tu.. yang Adira makan sampai jadi putih melepak tu.. haaa.. yang tu lahhh... ^^

Sebelum Siti buka cerita lebih panjang, jom tengok gambar-gambar Adira ni..

Adira AF8 ni sebenarnya memang dah comel dah, kecik molek je orangnya.. Mula-mula Siti ingatkan Adira ni berbangsa cina, tapi rupanya melayu tulen... Tapi biasalah kan, bila dah jadi artis, mestilah nak kene cantik sentiasa. Yang dah cantik pun akan cari jalan utk jadi lebih cantik. Botox? Suntik? Itu ke yang Adira amalkan?? Ok, cuba baca ni pulak.

Haaaa.... nampak tak? Adira mengaku yang dia ada amalkan pemakanan tambahan untuk kecantikan kulitnya. Ok, sekarang kita tengok gambar Adira yang sekarang.

Cantikkan?? Memang berbeza sangat.. Bukan setakat kulit wajah je yang putih, tapi seluruh tubuh badan.. Tak percaya cuba tengok tangan Adira tu.. Cerah, mulus dan gebu je kulit dia... Dah betul-betul macam gadis berbangsa Cina.. ^^

Supplement ape yang Adira amalkan sebenarnya? Haaaaa.... inilah rahsia Adira..

Beutskin Essence

SNE Kapsul

Excel Tea
Ok, nanti Siti akan kongsikan lagi beberapa testimoni daripada pengguna yang dah mencuba produk daripada SNE Marketing ni. Sambil tu, jika anda berminat untuk mendapatkan produk hebat ini, bolehlah komen di bawah ini atau like page saya.

1 comment: