Friday 21 September 2012

Borong ABC Acai Berry


Masih tercari-cari harga ABC Acai Berry yang murah untuk diborong??
Kini anda tidak perlu runsing lagi kerana di SNF Beauty & Wellness, anda akan mendapat harga BORONG yang sangat berpatutan~!!

SMS saya di nombor +60108821368 atau emel kpd <snfbw111@gmailcom> dan nyatakan kuantiti Acai Berry yang akan ingini.
Jumlah minimum untuk borong adalah sebanyak 10 botol sahaja.

*PERCUMA CAJ POSLAJU*

10 botol - 19 botol = RM50/bottle
20 botol - 29 botol = RM45/bottle
30 botol - 39 botol = RM40/bottle

40 botol ke atas, harga istimewa akan diberikan~!!

Buah Acai Berry segar

Apakah ACAI BERRY??
Acai Berry adalah sejenis buah yang berasal daripada Hutan Hujan Amazon di Brazil. Buah Acai yang berwarna hitam-ungu berbentuk bulat dan kecil. Diameter lebih kurang 25mm, kelihatan seperti buah anggur. Satu dahan mengeluarkan 500 ke 900 biji dan berupaya menghasilkan buah 2 kali setahun. Acai Berry mendapat gelaran 'Superfruit' selepas hasil kajian membuktikan ia mengandungi lemak, protein, kalsium, asid amino, vitamin dan anthocyanin. 

Walaupun Acai Berry mengandungi lemak, tetapi jangan risau kerana Acai berry kaya dengan asid lemak esensial yang dapat membantu untuk mengawal kolesterol LDL yang tidak diperlukan dan menjaga HDL kolesterol yang diperlukan dalam tubuh kita. 

Acai Berry juga sangat tinggi kandungan anti-oksidannya. Antioksidan yang terkandung dalam Acai berry adalah 10 kali ganda dari buah anggur dan dua kali ganda dari Blueberry. Antioksidan membantu mempercepatkan pembahagian sel, mengurangkan kedutan dan memelihara keanjalan  kulit.

Walaupun demikian, antara khasiat Acai Berry yang terbesar sekali adalah ia berupaya membantu pengamalnya mendapatkan berat badan yang seimbang. Mengapa? Ini kerana Acai Berry mengandungi kadar serat yang tinggi, lemak omega, asid amino, protein serta vitamin A, B1 dan E.

Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahu tentang kelebihannya itu. Acai Berry sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikkan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berry terbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menu pemakanan sehari-hari.

Patutlah bentuk badan orang Brazil atau Amazon ni langsing dan ramping je kan? Kulit pun licin je... heee...


PEMAKANANNYA SECARA BERTERUSAN DAPAT MEMBANTU DALAM:
1. Mengurangkan berat badan.
2. Membantu masalah disfungsi seksual.
3. Merawat insomnia (kesukaran utk tidur malam)
4. Membantu dalam melawan sel-sel kanser.
5. Membantu mengurangkan komplikasi Diabetes.


Cara pengambilan ABC Acai Berry (Softgle Capsules)
Makan 1 biji kapsul setiap pagi, sebaik-baiknya 30 minit sebelum sarapan. Pastikan anda minum air masak dengan banyak (anggaran 2 liter - 3 liter) sepanjang hari bagi mempercepatkan proses pembakaran lemak. Anda juga digalakkan mengambil 5 hidangan makanan setiap hari iaitu:

Sarapan pagi
Minum pagi
Makan tengah hari
Minum petang
Makan malam

Biar makan dengan kerap, tapi dalam kuantiti yang terkawal.

Perlu ingat! ABC Acai Berry akan membantu meningkatkan metabolisme tubuh anda. Apabila metabolisme meningkat, pembakaran lemak akan menjadi lebih efisyen dan seterusnya mengurangkan berat badan anda. Oleh sebab itu, anda perlu makan makanan yang berkhasiat dan bernutrisi bagi menggalakkan lagi proses ini dan juga untuk membekalkan tenaga kepada tubuh anda.

Di sini saya berikan cadangan hidangan atau makanan yang anda boleh ambil sepanjang tempoh mengamalkan ABC Acai Berry:

Sarapan: 
Sebiji pisang + Air Milo panas kosong (tanpa gula atau susu) + Telur hancur 2 biji.

Minum pagi:
 Sepotong betik + Air suam kosong/teh hijau + biskut highfiber

Makan tengah hari: 
Setengah pinggan nasi putih + Ikan bakar/Ayam panggang/daging bakar  dan air asam + Sup Sayur/tomyam + ulam-ulaman + sepotong buah-buahan

Minum petang: 
Air Milo kosong + 2 potong @ 2 biji kuih-muih @ Biskut kering

Makan Malam: 
Semangkuk Sup Sayur/Tomyam

INGAT!!
Diet means you CUT your CALORIES, not your MEAL.


No comments:

Post a Comment