Monday 24 September 2012

Pelan Pemasaran SNE Marketing


Syarikat SNE Marketing Sdn. Bhd. memiliki Produk yang termasuk dalam 10 Produk Terbaik Dunia. Jika kita menggunakannya bermakna kita menggunakan MAKANAN TERBAIK DI DUNIA!!. Oleh itu peluang untuk sembuh dari penderitaan penyakit dan memiliki badan yang sihat serta menjana pendapatan lumayan adalah sangat luas. REBUTLAH PELUANG KEEMASAN INI!!

Syarikat SNE Marketing Sdn. Bhd. menyediakan Peluang Pendapatan untuk ahli-ahli dengan memberi 54% Bonus. Syarikat hanya mengambil 46% sahaja. Berikut adalah jenis-jenis Bonus yang disediakan:-

BONUS PRESTASI KUMPULAN 19%
BONUS PEMBANGUNAN PENGURUS 22%
BONUS UNTUNGSAMA NASIONAL 2%
BONUS SEKURITI PENGURUS 2%
BONUS STOKIS 7%
BONUS DIAMOND 2%


Pelan pemasaran SNE adalah amat mudah dan berupaya menjana pendapat yang LUMAYAN!!.

  1. Syarikat SNE menyediakan peluang perniagaan yang mudah untuk semua ahli kecuali yang berumur bawah 18 tahun.
  2. Modal permulaan amat rendah, iaitu RM220 bagi pembelian SNE Kapsul dan RM240.00 bagi pembelian Beutskin Essence. Beli produk, terus jadi ahli dan layak menerima semua bonus yang ditawarkan oleh syarikat SNE Marketing Sdn. Bhd sehingga 54%.
  3. Pendapatan dikira berdasarkan jumlah jualan dan juga jumlah pengurus yang berjaya dihasilkan di bawah setiap ahli.
  4. Jumlah jualan yang dibuat secara individu dan kumpulan akan menentukan % kelayakan bonus yang akan diterima dan juga kenaikan pangkat manager dikira secara kumulatif (dikira secara campuran dari bulan-bulan lepas dan bulan terkini).
  5. Keahlian adalah sepanjang hayat. Ahli cuma perlu ‘maintain’ satu kotak Beutskin Essence RM200 (200 pv) atau 1 kotak SNE Kapsul RM180 (180 pv)setiap bulan untuk melayakkan diri menerima bonus. Jika ahli tidak ‘maintain’ dia cuma tidak akan dibayar bonus, sebaliknya semua bonus dirinya dan kumpulannya akan dibayar kepada ‘upline’, tetapi keahliannya tidak batal.
  6. Sekiranya ahli tidak maintain (tidak membuat pembelian untuk diri sendiri) selama 6 bulan, keahliannya masih tidak batal, tetapi ahli boleh dan bebas mendaftar semula di bawah sesiapa saja.


*JOM SERTAI SAYA & DAFTAR SEGERA SEBAGAI STOKIS MOBILE!!! STOKIS DIPERLUKAN DI SELURUH NEGARA!!!

*PRODUK BAGUS, BERKHASIAT, BERKESAN, PERMINTAAN YANG SANGAT2 TINGGI, DAPAT UNTUNG & BONUS YG LUMAYAN DARIPADA  PIHAK SYARIKAT!!!

*JIKA ANDA SEORANG YANG BERCITA-CITA TINGGI, MEMANG BERMINAT DGN BUSINESS SERTA MAHU MENDAPAT PENDAPATAN LEBIH SETIAP BULAN, ANDALAH ORANG YANG KAMI CARI & PERLUKAN!!!

 Emel saya untuk info lanjut:
snfbw111@gmail.com


No comments:

Post a Comment